środa, 9 stycznia 2013

Shippingi - czyli pary homo i hetero xD



Tak jak w tytule. Homo, hetero ... to wszystko w tej notce ! hah, zbok ze mnie ale dobra >D
Moje ulubione shippingi:
Pinkie Pie i Rainbow Dash:
Fluttershy i Big Macintosh:
Doktor Whooves i Twilight Sparkle:
Doktor Whooves i Derpy ( jednak 100 razy bardziej wolę parę u góry ale oni są równie słodcy )
Shippingi, które mi się podobają ale nie są w moich ulubionych:
Rarity i Twilight Sparkle:
Applejack i Rainbow Dash:
Rainbow Dash i Soarin:
Shippingi, które mi nie podchodzą ale nimi nie gardzę:
Fluttershy i Rainbow Dash
Dlaczego ?: Te dwie klacze mają całkiem odmienny charakter, Fluttershy jest bardzo nieśmiała i boi się niemal wszystkiego a Rainbow to raczej taka chłopczyca. Bez obrazy dla fanów tej pary.
Trixie i Twilight:
Dlaczego ?: One się nienawidzą :P a nie wiem czy Twilight zechciałaby być z taką chwalipiętą jak Trixie. 
Shippingi, które mi się nie podobają i chętnie usunęłabym je z fandomu:
Applejack i Big Macintosh:
( Obrazka nie znalazłam ) ale jestem ciekawa kto do jasnej cholery wymyślił taki shipping ... przecież oni są rodzeństwem, RODZEŃSTWEM ! tak, tak miłość, tolerancja i tak dalej ale to tak jakbym ja ożeniłabym się z własnym bratem ( LOL WUT ? ) - kazirodztwo. Jestem na nie. Bez urazy oczywiście dla fanów tego shippingu ( są tacy ? ) ale takowy mi po prostu nie podchodzi do gustu.
No, to tyle.
Bonus !
Fandub My Little Pony: Friendship is Magic, język: Japoński, sezon drugi, odcinek ''The Last Roundup''
Bye everypony, brohoof !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz