środa, 9 stycznia 2013

Powitanie :3

Pierwsza notka. Yay !
No więc mam na imię Paulina i mam 15 ... ekhm, 16 lat. Jak widać po tytule: LOVCIAM ! to znaczy: kocham ( Lol >D ) kreskówkę My Little Pony: Friendship is Magic. Od listopada tamtego roku zaczęłam ją ogądać i oglądam do teraz, czytam również fanficki, zachwycam się shippingami ( Lol wut ? ), śpiewam kucykowe piosenki, czasami rysuję w realu ale niestety nie mam skanera i nie mogę wam pokazać mych pięknych  marnych rysunków x3. Mam parę OC'ków ale stworzę jeszcze najprawdopodobniej ze 100 ... dobra, koniec tego dobrego. Jeszcze powiem, że moimi ulubieńcami są:
1. Fluttershy, Pinkie Pie
2. Luna i Doctor Whooves
3. Derpy, Applejack
No to na dobry początek: obrazki z moimi ulubieńcami, enjoy !
... *umiera od zbyt poważnego nadmiaru słodkości* [*]
Specjalnie na Wielkanoc, Fluttershy przebrana za Angela do tego z marchewką w pysku >3
Deal with It 
Księżniczka Pinkie Pie ? Me Gusta
D'awwww
Nadmiar słodkości lvl 2 :3
The Best Obrazek Ever !
- Mamo zakochałam się !
- W kim ?
- Popatrz ! w tym obrazku ! :3
Już od dawna wiadomo, że Lunę zachwycają wszystkie rodzaje fajerwerek >3
Trochę za długie według mnie te nogi ale jak ktoś ma taki styl to nie wnikam, po za tym: to Doktorek więc wybaczę mu te nogi :>
Też mam niebieskie oczka co czyni mnie jeszcze bardziej szczęśliwą niż dotychczas byłam >D

Ten wzrok ... O///O

Zaje*iście wzruszający komiks ( tak tak wiem, że shejtujecie mnie za przekleństwo :P )
Derpy Kopyta
Cute
Grzeczna Derpy :3 *głasku, głasku*
Rodeo ! Dalej AJ !
Ten wyraz twarzy mnie dobija, happy Applejack.
AJ WYJDŹ ZA MNIE ! ( nie mogłam się powstrzymać :x )
Dobra to już koniec. Następna notka o .. zobaczycie, na razie powiem tyle, że trzecia notka będzie o Shippingach a 4 o fanfickach x>
Bye Everypony !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz